Re: SE w radeonach

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 13:15:13 MET

Pawel wrote:
> Użytkownik "Jawi" <jaworskipiotr@usunto.poczta.fm> napisał w
> wiadomości news:cnbars$3io$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Tak sie skąłda że wieszkość produktów SE jest lepsze niż bez tego
> oznaczenia wiec raczej radeon wprowadza ludzi w błąd pisząc SE a
> dając gorszy produkt.

Nie w przypadku kart graficznych. Poza tym nvidia też ma karty z oznaczeniem
"SE" (które też są ubogimi wersjami tych bez "SE"). Dodatkowo nvidia oznacza
swoje najgorsze karty również oznaczeniem "XT", którym u ATI oznaczone są
najmocniejsze modele...

--
Piotr Slawinski
Strony internetowej niet /serwer w rozsypce przez najbliższe dni/