Re: SE w radeonach

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 13:09:52 MET

> Tak, jasne, a gf mx440se, to byl wedlug Ciebie lepszy od mx440? Jak masz
> blade pojecie o temacie (co mozna wywioskowac z faktu, ze najwyrazniej
> myslisz, ze Radeon to nazwa firmy produkujacej te karty), to moze jednak
> nie mieszaj ludziom w glowach.

Czepiajac sie to jednak ma troche racji :) SE zazwyczaj kojarzy sie ze
Special Edition, czyli czegos zwykle lepszego. To ze zarowno nVidia jak i
ATI uzyla tego samego skrotu w przypadku slabszych kart nie znaczy ze nie
wprowadza ludzi w blad. Wydaje mi sie ze celowo to zrobili :) Na czym polega
marketing? - oczywiscie na wprowadzaniu ludzi w blad.

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl