Re: Komputer do biura

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 01:34:39 MET

"Krzysiek" <krzyss@spam.pl> wrote in message
news:rmqvo09trbpt64q65kdqv7vproblqmsm11@4ax.com...

witam,
skladam koledze komputer do biura, ktory bedzie sluzyl do
satndardowych czynnosci (office, internet, corel draw itp. programy
biurowe). zalezy mi na tym aby komputer byl wydajny w powyzszych
aplikacjach oraz przedewszystkim stabilny.
razem z kolega stwierdzilismy ze ma on wygladac nastepujaco:

- Gigabyte plyta glowna 7VT600RZ, KT600, DDR400, LAN, ATX

Jak ma byc stabilny to niech to bedzie MSI, ASUS albo ABIT !!!
Gigabyte jest dobra firma, ale powyzsza trójka robi duzo lepsze plyty!

- AMD Sempron 2400 bulk

Naprawde dobry wybór !

- pamiec RAM: 256 DDR PC400

256 to stanowczo za malo, absolutne miniimum to 512, ja bym jednak juz dzis
wlozyl 1G

- dysk twardy Seagate 40GB 7200 2MB cache

Firma najlepsza, ale 40 GB to juz raczej zart
160 GB sa bardzo tanie, a komfort pracy juz zupelnie inny

- CD-ROM Lite-on 52x

Polecam DVD i nie tej najgorszej na swiecie firmy (Lite-cos tam ; nie
polecam tez
Azji - LG/Samsung i tego typu wynalazków)

Kup jakis japonski albo z USA ; Najlepsze robi Toshiba, Bardzo dobre
Pioneer, TEAC, Plextor

- FDD 1,44 MB

Poleacm TEAC - najlepsze!. Bardzo dobre sa Panasonic. Niezle Sony i NEC

- Karta grafiki: ATI Radeon 9200 64MB

Low-cost, ale moze byc

Niech to bedzie MSI, Gigabyte, PNY albo Sapphire

- Obudowa ATX 350W

Tylko z w miare dobrym zasilaczem (obudowa z zasialczem nie moze byc tansza
niz 300 zl !)

Za ~1250 juz mozna kupic rozsadne LCD 15"