Re: Komputer do biura

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 17:39:35 MET

Dnia Tue, 9 Nov 2004 01:34:39 +0100, Jerry.J w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Jak ma byc stabilny to niech to bedzie MSI, ASUS albo ABIT !!!
> Gigabyte jest dobra firma, ale powyzsza trójka robi duzo lepsze plyty!

przesada - Gigabyte jest spoko - myślę że przy takich zastosowaniach nie
odczułbyś różnicy

> 256 to stanowczo za malo, absolutne miniimum to 512, ja bym jednak juz dzis
> wlozyl 1G

Do internetu i offica? Wybacz, ale Twoje podejście trąci 13-latkiem.
Jeszcze do niedawna miałem 256MB i intensywnie używałem Photoshopa,
Illustratora, Worda, Flasha naraz. I jakoś chodziło - teraz mam 512 i
oczywiście czuję różnicę, ale spokojnie dało się pracowac na 256MB.

> Firma najlepsza, ale 40 GB to juz raczej zart
> 160 GB sa bardzo tanie, a komfort pracy juz zupelnie inny

Ciekawe dlaczego twierdzisz ze to najlepsza firma? A komfort pracy? No jak
w biurze pliki zajmą 10 GB to już niezły wynik i ciekawe czym by się
różniła praca mając 10GB na dysku 160GB od 10GB na 40GB dysku? Pomijam
fakt, ze rzeczywiscie roznica w cenie znikoma i warto wziac duzy dysk

> Polecam DVD i nie tej najgorszej na swiecie firmy (Lite-cos tam ; nie
> polecam tez

tak - DVD to niezły wybór, bez niego nie da się przeglądac internetu i
uzywac Worda :-P

> Niech to bedzie MSI, Gigabyte, PNY albo Sapphire

dopiero tu mądrze gadasz

> - Obudowa ATX 350W
> Tylko z w miare dobrym zasilaczem (obudowa z zasialczem nie moze byc tansza
> niz 300 zl !)

Ja bym kupił Chiefa za jakies 150 zł i obudowe bez zasilacza za 75 zł -
razem 225 zł, więc taniej niz 300 zł. Czyli moze byc tańsza!!!

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB