Re: Komputer do biura

Autor: imax <imax_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 13:03:59 MET

Jerry.J napisał(a):
> "Krzysiek" <krzyss@spam.pl> wrote in message
>
> witam,
> skladam koledze komputer do biura, ktory bedzie sluzyl do
> satndardowych czynnosci (office, internet, corel draw itp. programy
> biurowe). zalezy mi na tym aby komputer byl wydajny w powyzszych
> aplikacjach oraz przedewszystkim stabilny.
> razem z kolega stwierdzilismy ze ma on wygladac nastepujaco:
>
> - Gigabyte plyta glowna 7VT600RZ, KT600, DDR400, LAN, ATX
>
> Jak ma byc stabilny to niech to bedzie MSI, ASUS albo ABIT !!!
> Gigabyte jest dobra firma, ale powyzsza trójka robi duzo lepsze plyty!

LOL, do biura wystarczy Asrock ze zintegrowana grafą.
A płyt Gigabyte`a nie nazwałbym gorszymi od podanych przez Ciebie.

> - AMD Sempron 2400 bulk
>
> Naprawde dobry wybór !
>
> - pamiec RAM: 256 DDR PC400
>
> 256 to stanowczo za malo, absolutne miniimum to 512, ja bym jednak juz dzis
> wlozyl 1G

Jasne, niech od razu wsadzi ze cztery giga :D

> - dysk twardy Seagate 40GB 7200 2MB cache
>
> Firma najlepsza, ale 40 GB to juz raczej zart
> 160 GB sa bardzo tanie, a komfort pracy juz zupelnie inny

No tak, przecież te wszystkie pliki Worda, Excela i PowerPointa to po
kilka giga zajmują :D

> - CD-ROM Lite-on 52x
>
> Polecam DVD i nie tej najgorszej na swiecie firmy (Lite-cos tam ; nie
> polecam tez
> Azji - LG/Samsung i tego typu wynalazków)

LiteOn.
Ciekawe ile z tych napędów widziałeś na oczy.

> Kup jakis japonski albo z USA ; Najlepsze robi Toshiba, Bardzo dobre
> Pioneer, TEAC, Plextor
>
> - FDD 1,44 MB
>
> Poleacm TEAC - najlepsze!. Bardzo dobre sa Panasonic. Niezle Sony i NEC

ROTFL :D
To aż taka różnica między napędami FDD?

> - Karta grafiki: ATI Radeon 9200 64MB
>
> Low-cost, ale moze byc

Wystarczy zintegrowana na płycie.

> Niech to bedzie MSI, Gigabyte, PNY albo Sapphire
>
> - Obudowa ATX 350W
>
> Tylko z w miare dobrym zasilaczem (obudowa z zasialczem nie moze byc tansza
> niz 300 zl !)

Polecam ModeCom 300GTF/GT

--
imax