Ati Radon 9600pro

Autor: norules <norules_at_pertus.com.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 01:44:01 MET

Zwracam sie o pomoc do bardziej siedzacych w temacie sprzetu
komputerowego niz ja i moi kumple ktorzy mysleli ze duzo wiedza.

Znajomi poradzili mi abym wymienil grafe i dokupil ram a gierki beda w
miare "smigac". Wiec tak zrobilem. Kupilem 256mb ram ddr i karte
graficzna ATI RADEON 9600pro (sapphire). Procesor i plyta glowna
zostaly ( Athlon 1.7xp+ i plyta glowna MSI KT3V no i 512 MB ramu). Dla
przykladu podam ze demko NFSU2 skacze przy 800x600 i detalac na 50
procet tak ze nieda sie prawie jezdzic, o grze far cry i doom3 nie
wspomne.

Czego to moze byc przyczyna?
Za slaby procek? plyta czy co bo niemam pojecia.

Prosze o pomoc

n2s