Re: Komputer do biura

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 17:03:38 MET

> witam,
> skladam koledze komputer do biura, ktory bedzie sluzyl do
> satndardowych czynnosci (office, internet, corel draw itp. programy
> biurowe). zalezy mi na tym aby komputer byl wydajny w powyzszych
> aplikacjach oraz przedewszystkim stabilny.
> razem z kolega stwierdzilismy ze ma on wygladac nastepujaco:
>
> - Gigabyte plyta glowna 7VT600RZ, KT600, DDR400, LAN, ATX
>
> Jak ma byc stabilny to niech to bedzie MSI, ASUS albo ABIT !!!
> Gigabyte jest dobra firma, ale powyzsza trójka robi duzo lepsze plyty!
Mam i Gigabyte i ASUS obie to topowe modele i nie mam z nimi kłopotów.
Kto ci powiedział że ASUS, MSI i ABIT jest lepszy od Gigabyte ?
Akurat najlepsze i najlepiej wyposarzone MB pod AMD to Gigabyte.

> - pamiec RAM: 256 DDR PC400
>
> 256 to stanowczo za malo, absolutne miniimum to 512, ja bym jednak juz
dzis
> wlozyl 1G
Ha ha ha 1GB do pary "biurowej" ;-). Co prawda 256 to już minimum ale w
miarę
komfortowo da się używać.

> - dysk twardy Seagate 40GB 7200 2MB cache
>
> Firma najlepsza, ale 40 GB to juz raczej zart
> 160 GB sa bardzo tanie, a komfort pracy juz zupelnie inny
A po co 160GB do biura ???? Tu także 40GB to minimum
choć za kilkanaście zł więcej można mieć 80 GB.