problem z tv-out :( POMOCY

Autor: Piotr <mandrop_at_mail.icpnet.pl>
Data: Sun 07 Nov 2004 - 17:13:04 MET

Witam!
Szukałem w archiwum ale nie znalazłem jednoznacznej i skutecznej odpowiedzi
:(( a problem jest następujący:
podłączyłem Ge-force2 mx 400(sterowniki nvidia 61.77 sprawdzałem tez na
innych) z TV Thomson 29DC410S (100 Hz) kablem s-video (kupiony w sklepie),
metoda klonowania i wszystko jest prawie pięknie. Prawie bo do momentu kiedy
chce włączyć film bo na monitorze film się pięknie odtwarza a na TV ciemny
prostokąt w jakimkolwiek odtwarzaczu. Może ktoś juz taki problem rozwiązał.
Proszę o pomoc. Z góry dziękuję za podpowiedz.

Piotr