Re: problem z tv-out :( POMOCY

Autor: <toshibus_at_tlen.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 23:42:53 MET

> Witam!
> Szukałem w archiwum ale nie znalazłem jednoznacznej i skutecznej odpowiedzi
> :(( a problem jest następujący:
> podłączyłem Ge-force2 mx 400(sterowniki nvidia 61.77 sprawdzałem tez na
> innych) z TV Thomson 29DC410S (100 Hz) kablem s-video (kupiony w sklepie),
> metoda klonowania i wszystko jest prawie pięknie. Prawie bo do momentu kiedy
> chce włączyć film bo na monitorze film się pięknie odtwarza a na TV ciemny
> prostokąt w jakimkolwiek odtwarzaczu. Może ktoś juz taki problem rozwiązał.
> Proszę o pomoc. Z góry dziękuję za podpowiedz.

> [...]

Witam.
Też swego czasu walczyłem z tym problemem - próbowałem ustawiać na różne
sposoby wszelkie możliwe opcje i nic. W końcu przypadkowo zupełnie odkryłem
b.prosty sposób: 1.metoda klonowania i 2. przed włączeniem odtwarzacza
(jakiegokolwiek) włączam opcję NVKeystone ( na pulpicie prawym klawiszem
myszy -> NVKeystone-> uruchom ) Jeśli nie masz po wciśnięciu prawego klawisza
na pulpicie opcji NVKeystone to trzeba zaznaczyć ją we właściwościach Nvidia (
włącz opcję NVKeystone). U mnie to działa wyśmienicie. Po skończonym oglądaniu
nakładkę NVKeystone-> uruchom trzeba odznaczyć. I tak za każdym razem, gdy
chcę oglądać jakiś film.
Pozdrawiam - Piotr