Re: problem z tv-out :( POMOCY

Autor: Piotr Bałanda <piotrek_at_symplex.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 09:09:14 MET

Mam ten sam problem. Jesli przelaczysz TV jako ekran podstawowy, a potem
przez przypadek wlaczysz komputer bez wlaczonego monitora, to po kolejnym
wejsciu do Windowsa monitor zostanie wylaczony - ciemny ekran i tylko na TV
da sie pracowac. Jest to przykre, nie powiem...
Lepszy juz jest tryb pelnoekranowy - na tv zawsze leci film, niezaleznie od
tego, czy na monitorze aplikacja jest zminimalizowana, czy nie.