Re: problem z tv-out :( POMOCY

Autor: Piotr <mandrop_at_mail.icpnet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2004 - 12:14:55 MET

Użytkownik "Piotr" <mandrop@mail.icpnet.pl> napisał w wiadomości
news:cmlhim$fuu$1@opal.icpnet.pl...
> Witam!
> Szukałem w archiwum ale nie znalazłem jednoznacznej i skutecznej
> odpowiedzi :(( a problem jest następujący:
> podłączyłem Ge-force2 mx 400(sterowniki nvidia 61.77 sprawdzałem tez na
> innych) z TV Thomson 29DC410S (100 Hz) kablem s-video (kupiony w sklepie),
> metoda klonowania i wszystko jest prawie pięknie. Prawie bo do momentu
> kiedy
> chce włączyć film bo na monitorze film się pięknie odtwarza a na TV ciemny
> prostokąt w jakimkolwiek odtwarzaczu. Może ktoś juz taki problem
> rozwiązał.
> [...]

wszystkim serdecznie dziekuje za porade i zeczywiscie ona dziala w koncu na
tv mam film chociaz jedyny mankament jest taki ze stalo sie odwrotnie na tv
film na monitorze ciemny ekran ale w koncu nie bede ogladal filmow w 2
pokojach na raz :)
fajnie by bylo jesli by byla taka mozliwosc jak bym mogl ogladac film na tv
w pelnym ekranie a ktos by sobie cos robil na kompie a ja bym teo nie
widzial. ktos juz cos takiego sugerowal ze takie cos jest mozliwe tylko nie
do konca wytlumaczyl na czym to polega. i tu moje pytanko wlasnie jak to
zrobic?

Piotr