Re: problem z tv-out :( POMOCY

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 00:43:13 MET

Witam,

>Szukałem w archiwum ale nie znalazłem jednoznacznej i skutecznej odpowiedzi
>:(( a problem jest następujący:
>podłączyłem Ge-force2 mx 400(sterowniki nvidia 61.77 sprawdzałem tez na
>innych) z TV Thomson 29DC410S (100 Hz) kablem s-video (kupiony w sklepie),
>metoda klonowania i wszystko jest prawie pięknie. Prawie bo do momentu kiedy
>chce włączyć film bo na monitorze film się pięknie odtwarza a na TV ciemny
>prostokąt w jakimkolwiek odtwarzaczu. Może ktoś juz taki problem rozwiązał.
>Proszę o pomoc. Z góry dziękuję za podpowiedz.

Proszę sprawdzić w instrukcji do TV czy może Pan w ogóle podłączać do
tego TV sygnał z komputera.

Wiem na pewno, że w części TV (a właściwie chyba inne też) Panasonica
TX-29PS2, TX-29PS10 itp. 100Hhz po podlączeniu sygnału z komputera
ulegał spaleniu układ odpowiedzialny za obsługę Eurozłącza. Co taka
usterka albo nie jest naprawniana na gwarancji, albo jest naprawiana
warunkowo (dobra wola serwisanta)... Biorąc pod uwagę to, że Panasonic
bardzo często korzysta z podzespołów Thomsona do produkcji swoich
telewizorów (przede wszystkim kineskopy! sic!) to radzę sprawdzić czy
Eurozłącze jeszcze w ogóle działa.

Pozdrawiam,

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała