Re: Problem z g³osem

Autor: Tomy M. <tomy_m_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 14:20:22 MET DST

> Mam tak:
> 2 kable (TV i Radio) prowadz± od kablówki w ¶cianie do karty TV
> w komputerze, z tym, ¿e kabel telewizyjny mam z rozga³êziaczem
> na telewizor i kartê TV. Radia z kablówki s³ucham tylko w komputerze.
> Stary magnetowid mam po³±czony tak¿e z kart± TV 2 kablami,
> jeden ³±czy "Video out" magnetowidu z "Video cable" na karcie
> (taki ¿ó³ty chinch), a drugi "Audio out" magnetowidu, poprzez ³±czówkê
> (1 wyj¶cie do magnetowidu i 2 wej¶cia na kabel audio z bia³± i czerwon±
> koñcówk±) z "Audio in" karty TV.
> [...]

Trzeba by³o tak od razu :-)))))

Zrób tak : pod³acz kabel z kablówki zamiast do
karty TV to do MAGNETOWIDU ... znajd¼ w magnetowidzie
wszystkie kana³y ...lub tylko ten o który Ci chodzi.
(magnetowid równie¿ ma tuner TV wbudowany)
W³±cz progam w komputerze i ustaw na <COMPOSITE>
teraz je¶li masz wyszukane kna³y na MAGNETOWIDZIe to
prze³±czaj±c na magnetowidzie znajd¼ ten który chcesz nagraæ
i nagrywaj. jesli bêdziesz chcia³a nargraæ co¶ z ta¶my VHS
to po prostu w³±cz PLAY na MAGNETOWIDZIE i bêdziesz
bez ¿adnej zmiany w programie na komputerze (nadal <Composite>)
widza³a teraz ta¶mê VHS.

Je¶li ten Magnetowid to jest tyko odtwarzacz VIDEO
i nie posiada tunera TV to mo¿esz pod³±czyæ
wyj¶cie z Telewizora (VIDEO OUT i AUDIO OUT) w to miejsce
w które pod³±czasz magnetowid do komputera i bedziesz
równie¿ widzia³a i s³ysza³a obraz tylko tym razem dok³adnie
ten który widzisz na Telewizorze.

--
Tomy M.