Re: Problem z g³osem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 15:15:02 MET DST

> Zrób tak : pod³acz kabel z kablówki zamiast do
> karty TV to do MAGNETOWIDU ... znajd¼ w magnetowidzie
> wszystkie kana³y ...lub tylko ten o który Ci chodzi.
> (magnetowid równie¿ ma tuner TV wbudowany)
> W³±cz progam w komputerze i ustaw na <COMPOSITE>
> teraz je¶li masz wyszukane kna³y na MAGNETOWIDZIe to
> prze³±czaj±c na magnetowidzie znajd¼ ten który chcesz nagraæ
> i nagrywaj. jesli bêdziesz chcia³a nargraæ co¶ z ta¶my VHS
> to po prostu w³±cz PLAY na MAGNETOWIDZIE i bêdziesz
> bez ¿adnej zmiany w programie na komputerze (nadal <Composite>)
> widza³a teraz ta¶mê VHS.
Dziêki.
Z tego wynika, ¿e ogl±danie/nagrywanie programów na komputerze
z kablówki sz³oby zawsze przez magnetowid. S³ysza³am, ¿e jako¶æ Composite
jest gorsza ni¿ S-Video. Ponadto z uk³adu w mieszkaniu wynika, ¿e kabel
telewizyjny od kablówki musia³aby byæ d³u¿szy.
Oczywi¶cie by³oby to wygodniejsze w sytuacji jak obecnie, bo nie musia³abym
przestawiaæ magnetowidu.
A jak sprawa wygl±da³aby odno¶nie tych zak³oceñ d¼wiêku (od czasu do czasu)
i obecnego braku d¼wiêku na kanale BBC Prime, w zwi±zku z którymi mam
kupiæ ów izolator/separator? Czy takie po³±czenie wyeliminowa³oby te k³opoty
bez kombinowania z izolatorem?

My¶lê, ¿e mój magnetowid ma tuner TV bo przy po³±czeniu:
kablówka ze ¶ciany -> magnetowid -> telewizor mogê nagrywaæ jaki¶ program
i w tym samym czasie ogl±daæ inny.
Taka sytuacja nie jest mo¿liwa w przypadku ogl±dania na komputerze:
kablówka ze ¶ciany -> karta TV w komputerze. Wtedy przy nagrywaniu jakiego¶
programu na komputerze, mogê na komputerze ogl±daæ tylko ten sam program.

Pozdrawiam
Ewa