Re: Problem z głosem

Autor: Ewa <ewa_at_ewa.com.pl>
Data: Sat 23 Oct 2004 - 13:07:44 MET DST

> Myslę ze bedzie OK
Dzięki.

> Pozatym przecież możesz podłączyć kartę TV do
> telewizora lub magnetowidu i zgrywać poprzez
> ustawienie w programie opcji wejścia sygnału
> z wejścia Composite Video (po niskiej czestotliwości)
> i bedzie OK !!! Napisz jakie ma wejścia/wyjscia w magnetowidzie
> i jakie masz wejścia w karcie TV a powiem Ci jak prosto
> to podłączyć :-)
Mam tak:
2 kable (TV i Radio) prowadzą od kablówki w ścianie do karty TV
w komputerze, z tym, że kabel telewizyjny mam z rozgałęziaczem
na telewizor i kartę TV. Radia z kablówki słucham tylko w komputerze.
Stary magnetowid mam połączony także z kartą TV 2 kablami,
jeden łączy "Video out" magnetowidu z "Video cable" na karcie
(taki żółty chinch), a drugi "Audio out" magnetowidu, poprzez łączówkę
(1 wyjście do magnetowidu i 2 wejścia na kabel audio z białą i czerwoną
końcówką) z "Audio in" karty TV.
Wszystko to ładnie pracuje. Gdy chcę oglądać/nagrywać z kablówki
- ustawiam w programie jako "Video source" <TV>, natomiast gdy chcę
oglądać/przegrywać z taśmy VHS - ustawiam <Composite>.
Jedynie teraz musiałam przestawić magnetowid i połączyc z telewizorem,
tak jak miałam przed zakupem karty TV.

Pozdrawiam
Ewa