Procesory Intel vs. AMD kwestia kompatybilności

Autor: Lesnik <lesnik_at_mail.p.lodz.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 14:15:13 MET DST

Witajcie
Często na różnych forach można znaleźć porównanie między procesorami firm
AMD i Intel. Wszędzie porównuje się jednak ich wydajność. Ja chciałbym
spytać o kwestię kompatybilności z istniejącymi systemami operacyjnymi i
sprzętem zewnętrznym. Chodzi konkretnie o procesory AMD. Spotkałem się
kilkakrotnie z opinią, że niektóre programy nie chodzą poprawnie na kompach
z tymi procesorami. Również słyszałem, że obsługa sprzętu np. cyfrowej
kamery wideo może przysporzyć problemów. Osobiście miałem kiedyś kompa na
AMD i nie mogę złego słowa powiedzieć na jego pracę. Teraz ponownie stoję
przed koniecznością wyboru platformy : AMD czy Intel? W związku z tym mam
pytanie czy podane powyżej informacje są prawdziwe?
Pozdrówka
Leśnik