Re: Procesory Intel vs. AMD kwestia kompatybilności

Autor: Wojtek A..K. <wkazimierakSSPPAAMM_at_rp.vline.pl>
Data: Thu 21 Oct 2004 - 14:38:35 MET DST

"Lesnik" <lesnik@mail.p.lodz.pl> wrote in message
news:cl896a$r6v$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Witajcie
> Często na różnych forach można znaleźć porównanie między procesorami
> kilkakrotnie z opinią, że niektóre programy nie chodzą poprawnie na
kompach
> z tymi procesorami. Również słyszałem, że obsługa sprzętu np. cyfrowej
> kamery wideo może przysporzyć problemów. Osobiście miałem kiedyś kompa na
> AMD i nie mogę złego słowa powiedzieć na jego pracę. Teraz ponownie stoję

Zgrywam i montuję filmy na kompie z Athlonem i na Intelu (P4), nie
obserwuję różnicy
co do wydajności i stabilności a rożnica w cenie (rok temu) była spora.
Obecnie jednak AMD trochę się pogorszył (Sempron) a Intel wypuścił Celerona
D.
Powyższe fakty zniwelowały korzystną różnicę proporcji cena/jakość pomiędzy
Intelem i AMD.
Chyba, że zdecydujesz się na Atlona 64 który jest super oceniany pod
względem wydajności.

Wojtek A..K.