Re: Procesory Intel vs. AMD kwestia kompatybilności

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 09:22:40 MET DST

Witam

Podoba mi sie fajnie odbijacie pileczke, AMD - INTEL, INTEL - AMD, sam
jestem zwolennikiem Intela sam mam intela doradzam intela choc odwazylem sie
sklecic kilka kompow na AMD i tez chodza. Zawsze przerazala mnie stabilonc
AMD ale nie jako procesora ale jako platformy proc firmy A a chipset firmy
B, i czesto mialem racje ale kolega ma BARTONA 3200 + na plycie AUSAa na
NForce2 i wiecie naprawde lubie jego maszynke wszystko chodzi slicznie
ladnie szybko, ma go juz jakis czas i nie bylo problemu zadnego stabilny,
szybki i wszystko chodzi, problemu nizgodnosci nie stwierdzilismy, Jako
zwolennik Intela (ale tylko INTEL + PLYTA na INTELU (najlepiej INTEL
ASUS;) ) stwierdzam ze AMD w stosunku cena/wydajnosc bije INTELA na glowe.
Podsumowujac masz kase kup INTELA chcesz przyoszczedzic kup AMD Ale w obu
przypadkach KUP PORZADNA PLYTE GLOWNA a bedziesz ustatysfakcjonowany. Na sam
koniec organoleptycznie niekompatybilnosci nie stwierdzilem a przewalilem
tego softu i sprzetu sporo pozatym chyba tylko jakies oprogramowanie
specjalistyczne moze miec jakies chytre sztuczki chodzace na konkretnym
modelu proca.

PS. Mam nadzieje ze nie ma faworyzowania konkretnej marki

--
Pozdrawiam
BUNIEK