Re: Procesory Intel vs. AMD kwestia kompatybilności

Autor: Szymon Osiecki <pisz_at_adres.w.sigu>
Data: Fri 22 Oct 2004 - 10:28:35 MET DST

Sebol napisał(a):

> lol kpisz? za ceny minimalnie wyższe od 'wydajnych' celeronów D masz
> pełnowartościowe AMDeki.

A ja, gdybym miał zbudować budżetowy komputer to wybrałbym właśnie CelkaD
315 + do tego 2 pamięci PC3200, najprostsza płyta z dualem - FSB na 200MHz
(CPU @3,4GHz) i raczej żaden Athlon w tej cenie nie podskoczy takiej
platformie ;). Nadmieniam, że piszę to jako posiadacz 3 komputerów na
XP1700+ - ale składałem je w czasach TBredów B z VCore 1.5V i odblokowanym
mnożnikiem (każdy działa na co najmniej 2GHz na domyślnym napięciu :)).
Z aktualnej oferty AMD podoba mi się właściwie tylko A64 2800+ za ~600zł
brutto, ale to i tak za dużo jak dla mnie za procesor ;).

--
Pozdrawiam
  Szymon Osiecki                   sosiecki[at]gazeta pl