Niechlubny rekord Durona 800 MHz (Spitfire)

Autor: Amrek <gissen_at___USUN__TO_tlen.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 11:25:18 MET DST

Witam!
To co wczoraj zobaczylem w BIOSie plyty w zakladce o temperaturze procesora
przeraziło mnie zupelnie.
Opisuje sytuacje: Mam stary 4-letni komp. na ECS K7VZA 1.1c oraz Duron 800
MHz (nie podkrecany). Wlaczylem kompa bo sciagalem 3DMarka 2005 i poszedlem
sobie na miasto. Wracam po 7-8 godzinach i jak nigdy nic siadam przed kompem
zadowolony ze juz program mam na dysku. Ale czuje jakies dziwne cieplo od
obudowy - zdziwilem sie bo nigdy tak goraco nie bylo. Otwieram obudowe i
buchnelo goracym powietrzem .... widze ze wiatrak na radiatorze od procesora
sie NIE KRECI !! O qvaaaaa pomyslalem.... zacial sie jebak... pokrecilem go
i ruszyl...Uffff sprawdzam temperature w BIOS-ie i.... widze 98 stopni
C!!!! Ja piernicze az mnie pot oblecial ze ten procek jeszcze sie nie
spalił!!!
Rozne temp Duronow widzialem ale zeby przy prawie 100 stopniach stabilnie
pracowal to juz jest REKORD SWIATA:)
Niestety prawdopodobnie sie przegrzal bo teraz srednia temperatura nie spada
ponizej 55 stopni C. A wczsniej normalnie to bylo ze 40 st.C

Ciekawy jestem jaka jest temp krytyczna dla Duronow (Spitfire)? Skoro moze
pracowac przy 98 st C to chyba nie jest to zly procek?