Re: które głośniki wybrać??

Autor: RaFiB <rfb1_at_op.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 11:20:38 MET DST

Sniper napisał(a):

> A może trzeci? :)
> Naprawdę, proponuję ci żebyś pomyślał o umówieniu się na odsłuch
> podanej przeze mnie KODY. Szczęka opadnie ci 2 razy: pierwszy raz,
> gdy zobaczysz jakość wykonania, drugi - gdy usłyszysz w akcji.
>
> Kupowanie tandetnego zestawu Creative-a za grubo ponad 1000 zł to
> IMHO niezwykle kiepski pomysł.

Właśnie stoi prze de mną zestaw Creativa 7900 z dekoderem ddts100 i nie
nazwałbym go ani bzyczkami ani tandetą. Bas jest porządny a kolumny z
mocą 8w x6 plus 20 kanał centralny spokojnie nagłaśniają mój pokój 5x4
m. Filmy brzmią rewelacyjnie i gry też nabierają noego wymiaru. Jak na
moje wymagania moc jest wystarczająca a dźwięk ma dobrą jakość. Cena 110
  Euro za głośniki i 112 za dekoder więc za niecałe 1000zł komplet do
kina domowego z praktycznie wszystkimi najnowszymi dekoderami kina
domowego *min dts es, neo 6, DD eX)Do tego przednie kolumny i centralny
kanał są dwudrożne.Może nie brzmi to jak zestaw Logitecha 680 który
powala mocą ale jaki sens słuchać czegoś na 30% mocy i tylko od czasu
do czasu cieszyć soię full power (miałem przyjemność go słuchać
spokojnie nagłośnił salę sklepową)

pozdr
RaFiB