Re: Niechlubny rekord Durona 800 MHz (Spitfire)

Autor: kamtzu <bender_at_WYTNIJ.irc.pl>
Data: Fri 08 Oct 2004 - 11:34:39 MET DST

Amrek wrote:
> przed kompem zadowolony ze juz program mam na dysku. Ale czuje jakies
> dziwne cieplo od obudowy - zdziwilem sie bo nigdy tak goraco nie bylo.
> Otwieram obudowe i buchnelo goracym powietrzem .... widze ze wiatrak na
> radiatorze od procesora sie NIE KRECI !!

jak moglo byc cieplej w obudowie, przeciez procek wydzielal
dokladnie tyle samo ciepla a ciag w obudowie sie nie zmienil?

> Niestety prawdopodobnie sie przegrzal bo teraz srednia temperatura nie
> spada ponizej 55 stopni C. A wczsniej normalnie to bylo ze 40 st.C

moze po prostu wentylator ciagnie resztkami sil i ma wolniejsze
obroty?

mimo wszystko gratuluje :P

--
[ ECS k7s5a | Ath1333@1400 | SpireWhisperRockIV & ArcticFan ProTC ]
[ 256DDR | RivaTNT 16MB & Siemens MCM1707 | Barracuda 7200.7 80GB ]