Re: nie masz problemu? kup se intela :(

Autor: jahu <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 08:16:04 MET DST

"Grzech" <surym@poczta.spam.onet.pl> wrote in message
news:ci5f2q$kug$1@nemesis.news.tpi.pl...

> normalka. po prostu nowy pomysl na mocowanie radiatora chipzilli to
> prawdziwy absurd...

Jakos to mocowanie sprawia mi mniej problemow niz przy Athlonie. I z
latwoscia mozna wymienic radiator nie uzywajac zadnych narzedzi....

A co do twojego komputera to jest problem plyty/procesora/pamieci. Ktorys z
tych elementow jest uszkodzony. I to nie wina Intela tylko sklepu
komputerowgo, ze sprzedali nie sprawdzony sprzet (chyba ze kupowales
hurtowo, to wtedy przeciez nie maja jak sprawdzac).

Ja w takich wypadkach ide do zaprzyjaznionego sklepu, rozkladam kompa i
prosze po kolei o nowa pamiec, potem procesor, a jak nie to plyte glowna i
sprawdzam ktora rzecz jest uszkodzona.

Ach. No i oczywiscie przyczyna zwisow moze byc zasilacz, ale to raczej na
samym koncu, bo ludzie mowia, ze ten co masz jest ok.

pzodrawiam
jahu