Re: Nie chce wystartowac

Autor: tornek <tornek_spamstop__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 05:09:35 MET DST

> jest OK, ale potem juz do kitu. Wyskakuje "CMOS Cheksum Bad | Press F1
> to Run SETUP | Press F2 to load deafult value and continue". No dobra,
> tylko, ze zaden z tych klawiszy nie dziala. Naciskam i nic sie nie
> dzieje. Pomyslalem, ze klawiatura padla. Ta, ktora byla przy kompie ma

próbowaleś wcisnac te klawisze zanim pojawia sie bad checksum?

raz kumpel mnie sprowadzil żebym zobaczyl co jest nei tak w kompie a okazało
sie że nie docisnał do końca tej wtyczki DIN :) i pare razy kompa rozbieral
i skladal, zmieiał miejcami wtyczki od klawy i myszki :D hehe jaja - zresztą
często siezdarza że wystarczy podociskać wtyczki, i karty w slotach i komp
rusza - ale w tym wypadku zlej sumy kointrolnej biosu to chyba nie to