Re: Chlodzenie CPU samym radiatorem

Autor: tornek <tornek_spamstop__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 05:28:00 MET DST

> To nie jest patent, tylko pomysł, nigdy nie budowałem prototypu.
> Filtry dla alergików to spore urządzenia przystosowane do usuwania z
> powietrza pyłków, grzybów, odchodów roztoczy i innych takich.
> Są przeważnie aktywne, to znaczy zasysają powietrze i co ważne -
> wydmuchują. I ten wydmuch można wykorzystać.

jak juz chcecie z tymi filtrami kombinować to moze przyda siewam wiadomosć,
że w sklepach z akcesoriami do odkurzaczy można kupić filtry
elektrostatyczne do odkurzaczy (np philipsa) sa robione z jakiegoś materialu
który dobrze przepuszcza powietrze i jednoczesnie wylapuje naladowane
cząstki - nie można takiego filtru wyprać w wodzie bo traci swoje
wlaściwości wiec co jakiś czas zmieniać :)

a mzoę wogole zamiast wentylatora podlączyć odkurzacz i bedzie
samoodkurzające sie chlodzenie :P