Re: nie masz problemu? kup se intela :(

Autor: Grzech <surym_at_poczta.spam.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 15:50:16 MET DST

From: "jahu" <jahu.WYWALTO@ferdek.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Tuesday, September 14, 2004 8:16 AM
Subject: Re: nie masz problemu? kup se intela :(

> "Grzech" <surym@poczta.spam.onet.pl> wrote in message

> Jakos to mocowanie sprawia mi mniej problemow niz przy Athlonie. I z
> latwoscia mozna wymienic radiator nie uzywajac zadnych narzedzi....

jesli mowisz o athlonie64 to tam jest po prostu "tricky"... klamerka i
po
sprawie, podobnie jak stare p4. na socket T potrzeba sily kowala...
pomimo cisniecia "bardzo"
mocno tych wciskow, dopiero po 2 godzinach zwisow zauwazylem, ze
nie sa docisniete na max. musialem wyjac plyte z obudowy, spreparowac
pod nia specjalna podstawke w miejscu pod procesorem, i niemal
'uwiesic' sie na tych wciskach, zeby zaskoczyly wreszcie. z zalozonym
radiatorem plyta jest widocznie wygieta. dzialalo jako tako przez
6 - 8 godzin, az przestalo...

pamiec/zasilacz sprawdzone, proca nie mam jak, ale nie widzialem
jeszcze w
życiu spalonego... tym bardziej p4, ktorego podobno ciezko spalic
wiec stawiam na plyte

pozdrawiam
grzech