Re: nie masz problemu? kup se intela :(

Autor: Grzech <surym_at_poczta.spam.onet.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 02:48:35 MET DST

Użytkownik "scx" <szczupxTEGOtuNIEma@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ci551v$13q$2@flis.man.torun.pl...
> Grzech się wziął i wyklepał:

> Co Was, ludzie, ciągnie do Intela? AMD tańsze i wydajniejsze...

mnie to mowisz :) to jest moj pierwszy intel :), zlozylem ze 30
athlonow...

> A to nie jest przypadkiem do wpięcia dodatkowej wtyczki zasilania?
> Takiej 4ro-pinowej?
> Akurat mam pod ręką nowy zasilacz i tam taka wtyczka jest. Jakby się
> postarać to wygląda na to że można zestawiać (tzn dwie wtyczki razem
> wyglądają jak jedna)

nie. ta dotatkowa tez jest

> To BARDZO niedobrze. Mogą nie przyjąć reklamacji - uszkodzenie
mechaniczne.

normalka. po prostu nowy pomysl na mocowanie radiatora chipzilli to
prawdziwy absurd...

> <CIACH>
> Mi to wygląda na problemy z zasilaniem.
> Sprawdź co za złom ci wsadzili, opieprz ich i każ wymienic na
zasilacz.

zasilacz sprawdzony w innym kompie. poza tym ten model to raczej nie
jest kompletne badziewie..
z tego co wiem, ta plyta byla ostatnia na magazynie... moze troche
potrwac.