Re: Czy znacie sposob na uzycie dysku 40GB na starym laptopie?

Autor: Green <aquarius_at_aqua.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 09:18:36 MET DST

W artykule <rn52ic.215.ln@kwinto.prv> Michal Kawecki napisal(a):

 :) No to nowe wieści z placu boju... :)
Zaczyna to być frapujące! ;P

> No tak... spróbuj więc zainstalować na tym dysku BootIt Next Generation
> http://www.terabyteunlimited.com, nawet jeśli musiałbyś do tego
> przełożyć go do drugiego komputera. BootIt pozwoli ci dysk
> spartycjonować (jeśli tylko uda ci się go odpalić na tym laptopie).

Zainstalowałme na tym duzym dysku , na tej partycji 2GB -> Win98
I OK.
Ponadto zainstalowałem tego BootIt Next Generation
Uruchomił sie, a opcji wyboru ma "do cholery i trochę"....;P
Ale to na dużym kompie, gdzie tym sposobem zrobiły się dwa dyski.
podstawowy 80GB (z Win2000), i ten teraz dodatkowy 40GB(z W98)
BootIt Next generation daje mozliwość wyboru bootowania systemów.

Gdy dysk 40GB wypiąłem,(żeby go wypróbować na laptopie)
 Win2000 ( na duzym) nie wystartował z braku kompletu dysków -
jak sie domyslam (co "załatwił" BootIt Next generation)
:]

Na dalsze próby i eksperymanty zabrakło mi już czasu, niestety.

> A wracając do tych partycji linuksowych - niedawno ktoś opisywał swój
> przypadek, kiedy po podpięciu dysku z Linuksem do komputera z prawidłowo
> działającym W98, tenże Windows przestał się uruchamiać, nie startował
> ani z hdd, ani z CD-ROM-u, ani z dyskietki.

 Niezbadane są dziwy "komputerologii".....

> A może masz jeszcze na swoim
> dysku zachomikowane partycje z Linuksem i to one uniemożliwiają start z
> dyskietki? ;-)

 Myślisz? że się kopią nawet pod stołem? :)))
Nie, nieeee... :)
Ten dysk 40GB Hitachi jest nowy.
:) no chyba, że "zarażony" został Linuksem jeszcze w sklepie???
albo przez _obcowanie_ w jednym pudle...? :)

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848