Re: Czy znacie sposob na uzycie dysku 40GB na starym laptopie?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 20:39:20 MET DST

Użytkownik "Green" <aquarius@aqua.pl> napisał w wiadomości
news:ci22s4$kk6$1@inews.gazeta.pl

> Oj... no przecież _cały_ czas powtarzam, ze ŻADNA dyskietka startowa
> (w laptopie)
> wespół z TYM dyskiem NIE startuje...
> Po prostu "bzyknie" i stop.
> Po prostu- BRAK możliwości zrobienia CZEGOKOLWIEK....

No tak... spróbuj więc zainstalować na tym dysku BootIt Next Generation
http://www.terabyteunlimited.com, nawet jeśli musiałbyś do tego
przełożyć go do drugiego komputera. BootIt pozwoli ci dysk
spartycjonować (jeśli tylko uda ci się go odpalić na tym laptopie).

A wracając do tych partycji linuksowych - niedawno ktoś opisywał swój
przypadek, kiedy po podpięciu dysku z Linuksem do komputera z prawidłowo
działającym W98, tenże Windows przestał się uruchamiać, nie startował
ani z hdd, ani z CD-ROM-u, ani z dyskietki. A może masz jeszcze na swoim
dysku zachomikowane partycje z Linuksem i to one uniemożliwiają start z
dyskietki? ;-)

/odpowiadając zmień px na pl/