obudowy jak to jest

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 09:17:22 MET DST

witam
mam stara obudowę jest ona tak skonstruowana że zasilacz mam na wysokości
procesora (wentylatora) i blokuje on jakby dostęp powietrza. wymieniam teraz
cały komputer wiec jak wsadzę nowe wnetrzości do starej obudowy nie wiem czy
wejdzie wentylator a nie chce ryzykowac :(. widziałem u kumpla że ma
zasilacz ponad górna granica płyty. jak to jest ma jakąś inna obudowe typu
np. ja mam tower a on big towert?? czy jak?? powiem że mamy tyle samo
miejsca na napedy.
i jeszcze jedno tak na upewnienie się zasilacze sa robione w uniwersalnych
wielkościach?? kazdy pasuje do karzdej obudowy??

pozdrawiam