Re: Więcej RAMu czy lepsza karta?

Autor: Wito <itekANTySPaM_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 09:25:03 MET DST

Witam,

> IMHO w Twoim przypadku będzie lepiej kupić 1GB RAM'u,
> bo na R9800 masz zdecydowanie za słaby CPU.

Mam podobną sytuacje: mam do wyboru GF FX5900TX Leadteka za 720, prawie
nówka z gwarancją a Szafirka 9800Pro za 870zł. Szukając na necie informacji
o obu kartach i porównań wynika, że ATI jest nieznacznie szybsza, przy czym
również obciąża bardziej zasilacz. Natomiast tutaj czytam, że na 9800 trzeba
mieć procka na poziomie 3GHz by w pełni wykorzystać. Ja aktualnie posiadam
P4 2.0GHz Northwooda, płyte MSI 865PE Neo2 i 512MB Ram. Czy przy takiej
konfiguracji lepiej będzie się sprawował GF? Czy może jednak dołożyć 150zł i
wziąść ATI i w przyszłości jak zmienie procka będzie jak ulał?? Co byście
wybrali? Aha i jeszcze do tego zakupu przydałby się pewnie zasilacz bo jade
na codegenku 300 :)

pozdrawiam

Wito