Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: amstel <amstelCUT_at_go2.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 15:14:33 MET DST

Witam

      Mam problem z wyborem myszki ,która miałaby służyć do przeglądania
www i grania w FPP (q3):

1. Przeszukałem google i znalazłem info,że należy wystrzegać się modeli
BT-58,UV-69.
Jakie inne tanie logitechy ,oprócz wymienionych modeli, są kiepskiej
jakośći ?

2. Najlepiej leżał mi w dłoni model M BJ-58 (Box) -
http://tinyurl.com/6ao39 . Czy występuje on w tańszej wersji OEM (do 100
zł) i ewentualnie gdzie w Polsce można go nabyć ?

3. Które myszki polecają Szanowni Grupowicze ?

Pozdrawiam
Amstel