Re: Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: doslaw <doslaw_usun_to_at_ftv.pl>
Data: Mon 13 Sep 2004 - 15:10:30 MET DST

o tych modelach nie wiem nic, jednak z wlasnego doswiadczenia moge
polecic tobie te firme

obecnie pracuje (od jakis 2 lat) na M-BL-63B (dual opt.) i nie mam z nia
zadnych problemow(no,moze pozatym ze 2 podkladki sie odkleily(z
czetrech),ale to nie przeszkadza w pracy)

napisze wiecej
do p1 60mhz zakupilem jakies 9 lat temu trackbala logitecha (na COM) i
dziala do dzis, poki co nic sie nie zepsulo i procz czyszczenia rolek
nie wymagal zadnego serwisu

pozdrawiam
doslaw