Re: Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: Corran <look_at_my.sig>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 18:11:29 MET DST

Dnia Sun, 12 Sep 2004 15:14:33 +0200, amstel <amstelCUT@go2.pl> napisał:

> Witam
>
> Mam problem z wyborem myszki ,która miałaby służyć do przeglądania
> www i grania w FPP (q3):
>
> 1. Przeszukałem google i znalazłem info,że należy wystrzegać się modeli
> BT-58,UV-69.
> Jakie inne tanie logitechy ,oprócz wymienionych modeli, są kiepskiej
> jakośći ?
>
> 2. Najlepiej leżał mi w dłoni model M BJ-58 (Box) -
> http://tinyurl.com/6ao39 . Czy występuje on w tańszej wersji OEM (do 100
> zł) i ewentualnie gdzie w Polsce można go nabyć ?
>
> 3. Które myszki polecają Szanowni Grupowicze ?

Mam 2 kompy przy obu oemowe logitechy

BJ-69 kupiony we wrześniu 2002 - po ok roku intensywnego używania
zeszłypodkładki poprawiaące ślizganie po podkładce, poza tym super, 0
problemów.

BJ-58 czarny, kupiony w październiku 2003, też podkładki w nim zaczynają
schodzić (jedna już odpadła) pozatym brud troche przyblokowywuje kóleczko
(w BJ-69 wypada tu lepiej) poza tym 0 problemów.

Myszki były ostro używane (w paru miejscach gdzie plastik był chropowaty
zrobił się gładki), z tych dwóch bardziej bym polecił BJ-69, o ich
wyższości nad połowe tańszymi nonamemi z kulką chyba nie ma co się
rozpisywać.

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/