Re: Da sie kupic dobry monitor 17" ponizej 700 zl?

Autor: Wieczorek Artur <als_at_www.pl>
Data: Sun 12 Sep 2004 - 15:15:02 MET DST

> Coz, ten Philips ma niezle parametry i raczej dobre opinie, jednak dla
mnie
> najwazniejsza sprawa jest kineskop, a te raczej najlepsze sa Trinitrony i
> Diamontrony. W tym co Ci podalem sa akurat Diamontrony, sam taki mam w
moim NEC'u
> FE791SB. I bardzo zadowolony jestem z tego rozwiazania.

Ja jakoś nie jestem przekonany do tych trynitronów, wręcz bym powiedział że
obraz jest mniej gładki niż na zwykłej masce. Albo mi się zdaje, ale widać
plamkę na kineskopie. Do tego dochodzą te dwie poziome linie. Jak tak patrzę
po nowych monitorach, to dochodzę do wniosku, że mój stary LIKOM nie jest
taki zły dla rozdziałki 1024x768 przy 100Hz. (tylko ch***ra jest wypalony
jak zeszłoroczna świeca :( wiec jego koniec i tak jest bliski)
Tylko ja mam takie wrażenie? Aż się przejdę obejrzeć jeszcze raz jednego
NECa 19" na trynitronie.

Pozdrawiam