Re: Mysz optyczna Logitecha - Których nie kupować ?

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 08:23:02 MET DST

> 1. Przeszukałem google i znalazłem info,że należy wystrzegać się modeli
> BT-58,UV-69.

ja nie wiem dlaczego Ty i koledzy na grupie tak krytykujecie bt-58. mam ja
od ok 7m-cy i nie mam z nia zadnych problemow. nie ma zadnego gubienia
sygnalu momi ze podkladka ma przejscia czarno-bialo-brazowe, gralem nia w
COD, Spliter Cell a tam celownik tez sie ustawia czasem i zadnego problemu z
precyzja a do tego mam na nia 2 albo 3 lata gwarancji. bt-58 to bardzo dobra
mysz.

pozdrawiam
Andre