Re: Tragiczny wynik testu w 3DMark - o co chodzi

Autor: Przemas <przemek77_at_go2.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 14:13:03 MET DST

> Jaja sobie robisz ?
> Na _wydajniejszej_ karcie R9100 - 1300 pkt. to norma.
> http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/Radeon9600/wyniki/3d2003-2.gif
> 4000 pkt. uzyskuje się na dużo lepszym sprzęcie.

Dzięki za opinie :) Czyli jednym słowem sprzęt jest chu***y , ale sprawny ?
:P Jesli tak, nadal będę używał go do przeglądania www i grania w Małysza :D
Chodziło mi tylko o opinię kilku oszołomów (kolegów) i stron w necie - -oto
jedna z nich - co sądzicie o człowieku ? Konfigurację sprzętu ma chyba
gorszą od mojej :) http://tjn.fm.interia.pl/html/podsumowanie.htm
P.S Co polecacie do ambitnych zastosowań - tanio i dobrze :) Rzućcie się
przykładową konfiguracją.
I jeszcze jeden p.s - skoro radeon 9200 128/128 jest taki ch****y to czemu
polecali mi go 3 niezalezni sprzedawcy i czemu ja zapłaciłem za to gó*** aż
360 zł grrrrrr