Re: Tragiczny wynik testu w 3DMark - o co chodzi

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 14:35:41 MET DST

Użytkownik "Przemas" <przemek77@go2.pl> napisał w wiadomości
news:chf01k$icc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzięki za opinie :) Czyli jednym słowem sprzęt jest chu***y , ale sprawny
?
zwyczajny komp, do prostych gierek i ogladania filmow, do biura tesz
styknie...

> :P Jesli tak, nadal będę używał go do przeglądania www i grania w Małysza
:D
no i do tego z wupelnosci starcza...

> Chodziło mi tylko o opinię kilku oszołomów (kolegów) i stron w
necie - -oto
> jedna z nich - co sądzicie o człowieku ? Konfigurację sprzętu ma chyba
> gorszą od mojej :) http://tjn.fm.interia.pl/html/podsumowanie.htm

czytaj uwaznie - plyta chyba ciut lepsza, grafika o KLASE lepsza...

> P.S Co polecacie do ambitnych zastosowań - tanio i dobrze :) Rzućcie się
> przykładową konfiguracją.
celeronD @ 4GHz na chlodzeniu woda, radeon 9800pro @XT (na chlodzeniu woda),
1 GB RAM (2 x 512 ddr466), raid: 4x np WD Caviar jakis maly(np 80G), plyta
na i875

> I jeszcze jeden p.s - skoro radeon 9200 128/128 jest taki ch****y to czemu
> polecali mi go 3 niezalezni sprzedawcy i czemu ja zapłaciłem za to gó***

> 360 zł grrrrrr
bo sie nie znasz i przeplaciles - ja bym dal gora 275zl za taka karte, ale
ty musiales miec 128MB...
tak, to prawda r9550 jest duzo lepszy i dobrze sie kreci, r9600pro jest
niewiele drozszy ale drozszy (500zl) - kupiles taka karte na jaka cie bylo
stac, wiec w czym problem ?
jakbys powiedzial w sklepie ze chcesz zeby doom3 dobrze dzialal i masz
1.5-2k zl na karte to cos by ci pewnie znalezli innego moim zdaniem...
jak na karte za max 300zl to ona sie spisuje moim zdaniem b dobrze - sam mam
radeona 9000 za 260zl - i poniewaz gram na konsoli spisuje sie on u mnie na
kompie bardzo dobrze...
odpal np prime dal duzych danych czy doom 3 i sie okaze ze pamieci masz o
wiele za malo(nie mowieac o tym ze dosc wolna jak na dzisiejsze czasy -
magistrala 100, ja taka mialem w celeronie, ale 300A @ 450 :))

generalnie - nie wiem kto ci tego kompa skladal - ale to typowy przyklad
konfiguracji pt. amd sie grzeje i wiesza wiec wezme intela, tyle ze
najgorszego, mialem ecs wiec teraz nie kupie epoxa czy czegos taniego i
dobrego tylko musze miec asusa(chocby mial to byc duzo gorszy model),
koledzy mowia ze radeony sa super to kupie najtanszego tylko zeby liczbowo
wypadl niezle(moze warto bylo wziac 256MB na radeonie 9200?), ramu jak na
lekarstwo i oczywiscie za wolny jak na dzisiejsze realia, jedyne co mi nie
pasuje do stereotypu to dysk - w takich zestawach przewaznie sa samsungi lub
maxtory kolo 120-200GB...

--
pozdr
  t_harry