Re: Tragiczny wynik testu w 3DMark - o co chodzi

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 14:25:55 MET DST

In news:chf01k$icc$1@nemesis.news.tpi.pl,
Przemas <przemek77@go2.pl> typed:

> Dzięki za opinie :) Czyli jednym słowem sprzęt jest chu***y , ale
> sprawny ?

tak

do tego sie nadaje :-)

> Chodziło mi tylko o opinię kilku oszołomów (kolegów) i stron w necie
> - -oto jedna z nich - co sądzicie o człowieku ? Konfigurację sprzętu
> ma chyba gorszą od mojej :)
> http://tjn.fm.interia.pl/html/podsumowanie.htm

jak gorsza skoro ma Sapphire Ati Radeon 9500 128MB ??

> P.S Co polecacie do ambitnych zastosowań - tanio i dobrze :) Rzućcie
> się przykładową konfiguracją.

jakas plyta np na VIA kt880 ok 300PLN
barton 2500+@3200+ ok 350PLN
2X256MB DDR 400 ok 350PLN
radeon 9800PRO ok 900PLN

> I jeszcze jeden p.s - skoro radeon 9200 128/128 jest taki ch****y to
> czemu polecali mi go 3 niezalezni sprzedawcy i czemu ja zapłaciłem za
> to gó*** aż 360 zł grrrrrr

a co mieli Ci polecic za ok 400PLN ? ;-)
chyba ze do wydania miales 1000PLN, a oni powiedzieli ze taka karta
wystarczy.
dobre IMHO karty do grania zaczynaja sie od ok 900PLN, a koncza na ponad
2000PLN
w tym miesiacu maja sie pojawic radoeny X700 i GF6600, moze wtedy da sie
kupic nowa szybka karte ponizej 900PLN, ale nie liczylbym zbytnio na to :-(

pzdr.
trzmiel