Re: Pentagramy Freezone - pytanie

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 09:10:01 MET DST

On Sun, 29 Aug 2004 07:53:54 +0200, Maciek D. <maciek_d@icpnet.pl.spam>
wrote:

> z kolei w przypadku Pentagramów - tam montujemy na sockecie specjalną
> "ramkę", a do niej dopiero przykręcamy cooler, który spoczywa sobie już
> nie
> na gumowych kołeczkach procesora, a bezpośrednio na jego rdzeniu.
> Powiedzcie mi, duże jest prawdopodobieństwo, iż uda mi się coś
> spierdzielić, czy zakładaniu tego ustrojstwa? Kompletną lamą nie jestem,
> po
> prostu brak mi chirurgicznej precyzji w łapskach. :) Troszkę boję się
> tego
> [...]

Jak masz pecha to mozesz uszkodzic ;)
ale jak masz szczescie i znasz sie troche na obsludze srubokreta to dasz
sobie spokojnie rade :)
Zakladasz stelaz ten co daja, potem delikatnie zakladasz ciezki radiator i
dokrecasz powoli dwoma dostarczonymi srubkami az czujesz opor i jak sie
zatrzymasz to wszystko gra i buczy, jak zakrecisz za mocno to piasek :)