Re: Pentagramy Freezone - pytanie

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto.itorowniez_at_o2.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 10:25:41 MET DST

Użytkownik "CodeBoy" <codeboy@wp.pl> napisał:
> Jak masz pecha to mozesz uszkodzic ;)

Mozesz tez niechcacy kopnac w kompa albo wylac na niego piwo i tez sie
uszkodzi ;)

> ale jak masz szczescie i znasz sie troche na obsludze srubokreta to dasz
> sobie spokojnie rade :)

Ja bym raczej powiedział tak - jesli potrafisz zmienic żarówkę to z tym
sobie poradzisz bez problemu.

> Zakladasz stelaz ten co daja, potem delikatnie zakladasz ciezki radiator i
> dokrecasz powoli dwoma dostarczonymi srubkami az czujesz opor i jak sie
> zatrzymasz to wszystko gra i buczy, jak zakrecisz za mocno to piasek :)

Zakręcasz dotąd, aż się zejdą dwie blaszki. Bez najmniejszych problemów...
Ściąganie jest potem banalne i bardzo bezpieczne. Nie to co np. na BOXowych
coolerach ;)

Osobiscie polecam te coolerki! (mam Freezone QC-80 AlCu)

--
Psylo