Re: czy big towery codegena sa az tak tragiczne ?

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 08:49:19 MET DST

t_harry wrote:

> witam - z racji ze powoli moje wc zaczyna przypominac cos calkiem
> kompletnego, a chcialem zmiescic wszystko w wiekszej budzie - zastanawialem
> sie nad bigiem - niestety w tym momencie szkoda mi wydac ok 500zl za
> cheifteca - jedyna alternatywa jaka znalazlem to big od codegena - i tu moje
[...]

a moze jednak obudowa AT ??

akurat w tej chwili to jedyna big tower, ale za to green;
mozesz tez poszukac w swoim miescie w jakims komisie;
zalety takiej starej obudowy sa niezaprzeczalne: przede
wszystkim jest wykonana z bardzo grubej blachy;

pozostaje tylko kwestia: czy wyciecia pod kolki mocujace
i karty rozszerzen beda pasowac, bo otwor na ATX-owe zlacza
i tak bedziesz musial sobie wyciac;

adas;