Re: jaką płyte?

Autor: nuclear <nuclear2001_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 09:31:30 MET DST

> Asrock chyba Cię poratuje...

tez mi sie tak wydaje ;-P mysle sobie coby se kupic wlasnbie asrock K7S41GX
ino ise zastanawiam, bo ni znam tej firmy, jakiej jest to jakosci, tzn, duzo
jest z nią problemów? glownie przy uzytkowaniu (bo zainstalowac wszystko sie
da hihi :-P ) jakie najczesciej usterki itp (zamierzam kupic kilka
sztuk, i nie chcem coby mi zaczely psuc jeden po drugim)