czy big towery codegena sa az tak tragiczne ?

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 20:19:12 MET DST

witam - z racji ze powoli moje wc zaczyna przypominac cos calkiem
kompletnego, a chcialem zmiescic wszystko w wiekszej budzie - zastanawialem
sie nad bigiem - niestety w tym momencie szkoda mi wydac ok 500zl za
cheifteca - jedyna alternatywa jaka znalazlem to big od codegena - i tu moje
pytanie, wiem ze zasilacze sa fatalne i budy to zupelnie inna liga niz
chief, enlight itp - ale pomiajajca zasilacz(moze uda mi sie kupic bez :)) -
ale czy sama konstrukcja i wykonanie samego pudla jest az tak tragiczne ?
nie jestem hardkorowcem - zasilacz i tak mam inny, siedialo by tam
przewaznie wc sobie(rezerwuar 3L, nagrzewnica), 2 dyski, 2-4 napedy...
jest sens sie w to wpakowac, czy to tylko wywalanie kasy i juz lepiej sobie
na wlasna reke "powiekszyc" jakas midi ?

--
pozdr
  t_harry