Re: czy big towery codegena sa az tak tragiczne ?

Autor: Teq <zrogon_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 20:49:50 MET DST

"t_harry" <t_harry@NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl> wrote in message
news:cgqian$ouf$1@opal.futuro.pl...
> i tu moje
> pytanie, wiem ze zasilacze sa fatalne i budy to zupelnie inna liga niz
> chief, enlight itp - ale pomiajajca zasilacz(moze uda mi sie kupic bez
> :)) -
> ale czy sama konstrukcja i wykonanie samego pudla jest az tak tragiczne ?
> nie jestem hardkorowcem - zasilacz i tak mam inny, siedialo by tam
> przewaznie wc sobie(rezerwuar 3L, nagrzewnica), 2 dyski, 2-4 napedy...
> jest sens sie w to wpakowac, czy to tylko wywalanie kasy i juz lepiej
> sobie
> na wlasna reke "powiekszyc" jakas midi ?

Jedno to pudlo i drugie to pudlo, roznica dotyczy jakosci wykonania tego
pudla, wytrzymalosci, tego czy sie potniesz albo podrapiesz mocujac sprzet w
srodku i ile sie napracujesz zeby ten sprzet w srodku zamocowac, oraz halasu
jaki z siebie wydaje czy to podczas pracy w postaci trzeszczenia, rezonansu
etc, czy to w trakcie przesuwania z miejsca na miejsce kiedy ci cos zaczyna
odpadac ;)
Jesli obudowa trafi w jedno miejsce i z niej nie bedzie wyciagana przez
nastepne 2 lata to podejrzewam ze jakbys kupil na zlomowisku komputerow cos
za 20 zlotych tez by swoje zrobilo, z drugiej strony jesli obudowa stoi przy
centralnie umieszczonym biurku i jest doskonale widoczna to mysle ze dla
wlasnej satysfakcji mozna sobie kupic cos lepszego, pomysl ze w obudowe
inwestujesz najczesciej raz a potem do niej wkladasz tylko nowe bebechy
kilku nastepnych komputerow.

Pozdrawiam

Teq