Re: a7v600-x vs. a7n8x-x

Autor: Blesso <spam>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 20:21:17 MET DST

Użytkownik "Bartek" <> napisał
> I to jest ta znaczna roznica wedlug Ciebie? Nie rozsmieszaj mnie bo mam
> zajady!
> A moze jeszcze cos znajdziesz ?
> BK
_________________________

jasne ze prawie tylko to
bo w sumie plyty nie roznia sie od siebie
bo komu sie przyda 1GB LAN ?
albo gniazdo wi-fi ( na KT600 -bez X) do ktorego trzeba dokupic modul -
drozszy od zwyklej karty wi-fi ?
Mam wlasnie bez x-owego Asusa i co moge o niej powiedziec to to ze jest
stabilna (w przeciwienstwie do "niektorych " plyt na Nforce ktore nie
lubia niektorych kostek RAMu, albo slabawych zasilaczy)
Nforce jest szybszy ale czy zauwazysz to ?
Dla mnie Asus ma (mial ) dziadoski BIOS ( najnowsza wersja 1,07 troche
zmienila na lepsze ale mi np brakuje regulacji napiec " ponizej "tych na
ktorych dziala procek)

Blesso