Re: Nagrywarka DVD- co polecacie?

Autor: Yacho <yacho_WYTNIJ__at_100tka.net>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 20:17:13 MET DST

Użytkownik "Tomasz" <labeo7@poczta.onet.pl_usun> napisał w wiadomości
news:cgq6gl$10e$1@inews.gazeta.pl...

> no to nie masz juz gwarancji ;)
> i tu mam pytanie czy probowalas zmienic firmware na orginalny z powrotem,
> czy to jest mozliwe ?? Tak sie sklada, ze tez mam ten model i nie
chcialbym
> tracic gwarancji na wypadek gdyby cos sie wydarzylo.

Do starego FW mozesz wrocic zawsze zasada jest taka - jesli po uszkodzeniu
bedziesz mogl zmienic bios w nagrywarce robisz to - jesli nie - to na 90%
uszkodzona jest tak ze serwis etz nie zorientuje sie :P - NEC to NEC i
koniec - daje lepsze wyniki PI/PO bezdyskusyjnie od liteona - tu nikt nie
zaprzeczy -
EOF :P

--
Yacho