Re: SB Audigy LS + MIDI

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fmv>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 11:07:45 MET DST

> tak właśnie jest. Myślę, że to jednak problem tego urządzenia. tzn,
> chyba to urządzenie, które próbuję wykorzystać (Creative External MIDI)
> nie nadaje się do tego.

Tylko że ono _służy_ do tego.

> Gameport na karcie wykorzystuje sterownik
> "Creative Gameport", co jasno świadczy do czego ten port służy.
> Może po prostu Sound Blaster Audigy LS nie posiada
> możliwości podłączenia urządzeń MIDI.

Wtedy byś nie miał "Creative External MIDI"... a może trzeba dżojstik
wyłączyć?

> Ale to nie pierwszy raz próbuję to zrobić. Wcześniej
> zawiodły próby z SoundBlaster128 i ze zintegrowanymi kartami
> (przd paru laty), a wtedy miałem pewność, że gameport
> obsługuje MPU-401.

Na tym samym Ronaldzie? Może TAM trzeba coś ustawić?

> hehe, nie martw się. Na necie jest mnóstwo opisów jak to podłączyć, i
> jakoś się wszystkim udaje, tylko mnie nie :P. (Ale wogóle mam tak
> "rzadki" sprzęt, że jak zainstowałem linuxa (SuSE 9.1!!!), to bez
> problemu od razu chodził chyba tylko procesor :D, więc jak masz
> standart ze sklepu,

hehe, nie w tym kraju ;-) ale nie mam nic "dziwnego" w kompie.

to napewno wszystko pójdzie. (Czy ktoś wogóle trzyma jeszcze
> w kompie czternastoletnią stacje dyskietek 5.2 cala :P).

^_^

w życiu miałem jedną taką dyskietkę (uszkodzoną na dodatek..)

--
Azarien
my e-mail address ends in .fm not .fmv