Re: SB Audigy LS + MIDI

Autor: Łukasz <spamlukasjordan_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 01:03:34 MET DST

> Bo to jest sama klawiatura, tak? Nie instrument?
nie. Chodzi mi o instrument (Roland EM-20, raczej niezbyt potężna
maszyna, ale odłączona od kompa działa i przy nawet przyzwoitej jakości
dźwięku idzie na niej grać :)
> Jeżeli programy pozwalają na _wybranie_ urządzenia wejściowego, i nadal nie
> działa, to nie mam pojęcia jak ci pomóc.
tak właśnie jest. Myślę, że to jednak problem tego urządzenia. tzn,
chyba to urządzenie, które próbuję wykorzystać (Creative External MIDI)
nie nadaje się do tego. Gameport na karcie wykorzystuje sterownik
"Creative Gameport", co jasno świadczy do czego ten port służy. Może po
prostu Sound Blaster Audigy LS nie posiada możliwości podłączenia
urządzeń MIDI. Ale to nie pierwszy raz próbuję to zrobić. Wcześniej
zawiodły próby z SoundBlaster128 i ze zintegrowanymi kartami (przd paru
laty), a wtedy miałem pewność, że gameport obsługuje MPU-401. Ale chyba
jednak zrezygnuję z tej zabawy. Mam gorszy problem, bo padła mi druga
nagrywarka (i to jeszcze DVD-RW!!!!).
> Ale to nie dobrze, że tak się może dziać, bo sam chiałem klawiaturkę sobie
> sprawić...
hehe, nie martw się. Na necie jest mnóstwo opisów jak to podłączyć, i
jakoś się wszystkim udaje, tylko mnie nie :P. (Ale wogóle mam tak
"rzadki" sprzęt, że jak zainstowałem linuxa (SuSE 9.1!!!), to bez
problemu od razu chodził chyba tylko procesor :D, więc jak masz standart
ze sklepu, to napewno wszystko pójdzie. (Czy ktoś wogóle trzyma jeszcze
w kompie czternastoletnią stacje dyskietek 5.2 cala :P).