Re: Gupi Chieftec Re: Nagly zanik pradu...

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 11:04:16 MET DST

"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote in message
news:1lhwmw52e7zgl$.dlg@saiko.pl...

> Masz mocniejszy UPS (na 420W), poza tym zaopatrzony w AVR. Jak
> sprawdzę
> tego swojego grata to też pomyślę o mocniejszym. Fideltroniki nie są
> złe,
> miałem z nimi do czynienia w dużo gorszym miejscu niż to gdzie
> mieszkam i
> komputery przeżywały spokojnie.

A i sprawdzalem ile czasu bateria wytrzyma - podlaczylem TV i
rozjasnilem troche obraz, zwiekszylem kontrast i zrobilem troche
glosniej i na pracy bateryjnej TV 21" dzialal 1 godzine i 36 minut.
Telewizor firmy Watson czy jakos tak. W czasie tego testu byl podlaczony
tylko TV.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl